مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:102020-10-24اقتصادي

پایان مهلت بانک مرکزی برای ساماندهی دستگاه های کارتخوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در سال های اخیر و بخصوص پس از تحلیل داده های مرتبط با مفاسد اقتصادی که از طریق مراجع قضایی کشور کشف و ارائه گردید، - در حالی که مهلت اجرای ماده 11 قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان که نقش مهمی در راستای ارتقای حکمرانی ریال در کشور دارد، در اوایل هفته آینده پایان خواهد یافت همچنان خبری از اجرای این قانون توسط بانک مرکزی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در سال های اخیر و بخصوص پس از تحلیل داده های مرتبط با مفاسد اقتصادی که از طریق مراجع قضایی کشور کشف و ارائه گردید، لزوم انجام اقدامات اساسی به منظور بهبود شفافیت اقتصادی و پیشگیری از بروز مفاسد اقتصادی برای سیاستگذاران اقتصادی بیش از پیش روشن گردید.

در همین راستا، قوانین و مقررات متعددی با هدف تقویت حکمرانی در حوزه ریال به تصویب رسید و یکی از مهمترین قوانیم مذکور، قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان بوده است.

قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان در تاریخ 21 مهرماه 1398 و با هدف اصلاح نظام مالیاتی کشور به تصویب مجلس شورای اسلامی رسید.

ویژگی اصلی این قانون، رویکرد سامانه محور و دخالت حداقلی عوامل انسانی در فرایند مالیات ستانی و در نتیجه کاهش قابل توجه هزینه های سازمان امور مالیاتی و افزایش دقت درمحاسبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مهلت بانک مرکزی برای ساماندهی دستگاه های کارتخوان

پایان مهلت بانک مرکزی برای ساماندهی دستگاه های کارتخوان