مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:052020-10-24سياسي

موفقیت رسانه ملی در محرم و صفر چقدر بود؟/ الگویی برای سایر مناسبت ها


در ایام محرم و صفر رسانه ملی تلاش کرد با توجه به شیوع کرونا حسینیه ای به وسعت ایران برپا کند و حالا برخی معتقدند از این الگو می توان برای سایر مناسبات مذهبی هم استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توفیقات رسانه ملی در برپایی عزای اهل بیت علیهم السلام در محرم و همچنین دهه پایانی ماه صفر قدردانی کردند و خواهان پیگیری این الگو در مناسبت های دیگر مذهبی شدند.

قاضی زاده هاشمی: صداوسیما در جلب رضایت عمومی توفیقات زیادی داشت سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو ناظر مجلس در شورای نظارت بر صداوسیما با بیان اینکه امسال رسانه ملی برنامه های ویژه ای رو در ایام ماه محرم و و سایر برنامه های صداوسیما در این ایام نشان دهنده نوع نگاه دینی و مذهبی است که وجود دارد و قطعاً هم آثار و برکاتی دارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه صداوسیما با این برنامه ها در جلب رضایت عمومی توفیقات زیادی داشت افزود: جادارد از رییس صداوسیما، سیاستگزاران و مجموعه های دست اندرکار برگزاری این مراسم قدردانی شود و انشاءالله که در آینده هم در مناسبت های دینی و مذهبی و همچنین ملی شاهد ابتکار عمل اینچنینی در سازمان صداوسیما باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت رسانه ملی در محرم و صفر چقدر بود؟/ الگویی برای سایر مناسبت ها

موفقیت رسانه ملی در محرم و صفر چقدر بود؟/ الگویی برای سایر مناسبت ها