مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 06:052020-10-24پزشكي

جزییات توزیع انسولین قلمی نوورپید در داروخانه های منتخب هرمزگان اعلام شد


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از توزیع انسولین قلمی نوورپید در داروخانه های منتخب استان هرمزگان خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از توزیع انسولین قلمی نوورپید در داروخانه های منتخب استان هرمزگان خبر داد.

دکتر فاطمه نوروزیان در گفت و گو با ایسنا، افزود: توزیع انسولین قلمی نوورپید در هرمزگان آغاز شده است و بیماران دیابتی برای تهیه انسولین مورد نیاز خود می توانند به داروخانه های منتخب سطح استان مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: سهمیه لازم به شهرستان پارسیان داده شده اما شرکت هنوز به این شهرستان تحویل نداده است که حداکثر تا روز یکشنبه(چهارم آبان ماه) تحویل داده می شود که این دیر رسیدن به علت بعد مسافتی این شهرستان است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به اینکه شهرستان جاسک موجودی کافی در اختیار داشته است، اضافه کرد: شهرستان های بوموسی و بشاگرد این هفته تعداد بیماران مصرف کننده انسولین قلمی را که به استان اعلام کنند، به میزان لازم برای شان ارسال می شود.

وی در خصوص داروخانه های منتخب شهرستان بندرعباس برای تهیه انسولین، اظهار کرد: بیماران می توانند با مراجعه به داروخانه شماره یک دانشگاه، داروخانه شبانه روزی گلشهر، داروخانه شبانه روزی زیبا شهر،داروخانه شبانه روزی دکتر آذرمی، داروخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات توزیع انسولین قلمی نوورپید در داروخانه های منتخب هرمزگان اعلام شد

جزییات توزیع انسولین قلمی نوورپید در داروخانه های منتخب هرمزگان اعلام شد