مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 05:552020-10-24سياسي

آغاز به کار 3 حوزه جدید گازی ارم، پازن و عسلویه غربی در جنوب فارس در آینده ای نزدیک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهر، در دیدار نماینده مردم شهرستان های لامرد و مهر در مجلس با اعضای شورای اداری شهرستان های یاد شده در سالن جهاد کشاورزی اسیر در روز گذشته، سید موسی موسوی بر عدم تبعیض در سرکشی به شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه تاکید کرد.

وی اظهار داشت: درخصوص حضور وسرکشی از شهرها و روستاها تفاوت و تبعیضی وجود ندارد و به یاری خداوند بزرگ به همه روستاها وشهرها سرکشی خواهد شد و انتخاب جوانان و واگذاری سکان دفاتر ارتباطات مردمی تهران، مهر، و لامرد به جوانان نیز درهمین راستا بوده است و از مردم خوب حوزه انتخابیه هم انتظار می رود ارتباطات بیشتری با این دفاتر داشته باشند.

 موسوی ضمن تاکید بر وحدت عملی هر دو شهرستان لامرد و مهر افزود: وحدت و انسجام همه مردم  برایمان مهم است، هم گرایی و هم افزایی داشته باشید،  چراکه واگرایی آفت و آسیب به همراه دارد، اگر با هم حرکت کنید، در راهبری و برنامه ریزی قطعا موفق خواهید شد.

نماینده مردم لامرد و مهر افزود: هراتفاقی در حوزه انتخابیه روی دهد لامرد ومهر با هم خواهند بود، نظیر کارگروه اشتغال مشترک، همایش های مشترک دانشگاهیان و .

وی همچنین در خصوص طرح ها و پروژه های هر دو شهرستان اظهار داشت: توازن و مساوات سرلوحه کار قرار دارد و خواهش  این است که فضای منطقه  بیش از بیش سیاسی نشود، هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار 3 حوزه جدید گازی ارم، پازن و عسلویه غربی در جنوب فارس در آینده ای نزدیک

آغاز به کار 3 حوزه جدید گازی ارم، پازن و عسلویه غربی در جنوب فارس در آینده ای نزدیک