مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 05:502020-10-24پزشكي

کمردرد هم می تواند نشانه ابتلا به کرونا باشد


یک متخصص داخلی با تأکید بر اهمیت توجه ویژه به سالمندان در دوران شیوع کرونا، گفت: هرگونه تغییر در وضعیت بالینی افراد به خصوص سالمندان می تواند نشانه ابتلا به کرونا باشد.

- ایسنا/البرز یک متخصص داخلی با تأکید بر اهمیت توجه ویژه به سالمندان در دوران شیوع کرونا، گفت: هرگونه تغییر در وضعیت بالینی افراد به خصوص سالمندان می تواند نشانه ابتلا به کرونا باشد.

دکتر فرانک ناصری در گفت و گو با ایسنا، گفت: کرونا یک فاز نهفته دارد که در آن فاز فرد مبتلا بی علامت است و ممکن است این فاز از سه تا 14 روز طول بکشد.

ناصری افزود: بعد از فاز بی علامت که فرد هیچ نشانه ای ندارد، احتمال دارد بیمار وارد فاز اولیه و علامت دار بیماری شود که ممکن است با یک گلو درد یا درد عضلانی مثل کمر درد یا سرفه های خشک یا خلط دار، آب ریزش بینی و یک سری علائم غیر اختصاصی مثل سردرد یا ضعف و بی حالی به خصوص در افراد مسن خود را نشان دهد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از بیماران در فاز اولیه دچار علائم گوارشی مثل حالت تهوع و اسهال و یا اختلال در حس بویایی و چشایی می شوند.

این متخصص داخلی با اشاره به اهمیت توجه ویژه به سالمندان و افراد با بیماری زمینه ای در دوران شیوع کرونا عنوان کرد: در هر حال در این فاز به خصوص در افراد مسن هر گونه تغییر در وضعیت بالینی افراد ممکن است نشانه ابتلا به ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمردرد هم می تواند نشانه ابتلا به کرونا باشد

کمردرد هم می تواند نشانه ابتلا به کرونا باشد