مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 05:352020-10-24دانش

ساخت خانه برای زوج معلول به همت جهادگران آذربایجان غربی + عکس


سعید زرگرزاده، مسئول گروه جهادی شهید واحد حکمت بسیج دانشجویی شهرستان نقده در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: بسیج دانشجویی نقده در قالب اردوی جهادی در بخش عمرانی در مناطق محروم و حاشیه این شهرستان ساخت یک باب منزل مسکونی برای یک زوج معلول .

- ساخت خانه برای زوج معلول به همت جهادگران آذربایجان غربی + عکس مسئول گروه جهادی شهید واحد حکمت بسیج دانشجویی شهرستان نقده از ساخت یک باب منزل مسکونی برای یک زوج معلول تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

سعید زرگرزاده، مسئول گروه جهادی شهید واحد حکمت بسیج دانشجویی شهرستان نقده در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: بسیج دانشجویی نقده در قالب اردوی جهادی در بخش عمرانی در مناطق محروم و حاشیه این شهرستان ساخت یک باب منزل مسکونی برای یک زوج معلول و تحت پوشش بهزیستی را به اجرا درآورد.

زرگرزاده مطرح کرد: این پروژه 90میلیون تومان هزینه دربرداشت که بخشی از اعتبارات آن از طریق بنیاد مسکن و اداره بهزیستی تامین و بخش بیشتر هزینه ها از طریق خیرین تامین شد ساخت این خانه با کمک متخصصین و دانشجویان گروه جهادی به اجرا درآمد.

مسئول گروه جهادی شهید واحد حکمت بسیج دانشجویی شهرستان نقده تصریح کرد: تکمیل فرآیند ساخت منزل از آواخر تابستان 99شروع و در 30مهر سال جاری به پایان رسید که به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت خانه برای زوج معلول به همت جهادگران آذربایجان غربی + عکس

ساخت خانه برای زوج معلول به همت جهادگران آذربایجان غربی + عکس