مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 05:202020-10-24دانش

از انیمیشن های برتر تا راه اندازی کارگاه تولید ماسک


دبیران انجمن های علمی و کانون های فرهنگی ، هنری دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام از موفقیت ها و دغدغه های خود گفتند.

- ایسنا/ایلام دبیران انجمن های علمی و کانون های فرهنگی ، هنری دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام از موفقیت ها و دغدغه های خود گفتند.

پیمان جاسمی دبیر انجمن علمی انیمشین مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ایلام اظهار کرد: انجمن ما در سال قبل در جشنواره دانشجویان مهارتی دانشگاه جامع کاربردی کل کشور مقام اول را به دست آورد و بنده به عنوان دبیر این کانون تاکنون در مسابقات بین الملی زیادی حضور داشته ام.

وی گفت هم اکنون روند حمایت از دانشجویان دارای ایده و خلاقیت دانشگاه گسترش یافته و زمینه برای اتصال و لینک به ظرفیت ها دانشجویی در سطح ملی و بین المللی هموار شده است و ما باید با تلاش خود بتوانیم هرچه بیشتر از این ظرفیت استفاده کنیم جاسمی افزود: حمایت از ایده های دانشجویان و کانون های دانشجویی در مرکز نوآوری و شتاب دهی هم روال خوبی یافته و دانشگاه جامع علمی کاربردی و جهاد دانشگاهی حمایت های خوبی از ایده ها می کند همه اینها فرصت هایی است که در اختیار دانشجویان علمی کاربردی قرار گرفته است منا گراوند دبیر انجمن علمی تکنولوزی دوخت و طراحی لباس این مرکز نیز گفت: ما با استفاده از ظرفیتی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از انیمیشن های برتر تا راه اندازی کارگاه تولید ماسک

از انیمیشن های برتر تا راه اندازی کارگاه تولید ماسک