مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 05:002020-10-24دانش

انتخابات آمریکا و بورس ایران / شماره 2 نشریه دانشجویی «مدیرانه» منتشر شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دومین شماره نشریه دانشجویی مدیرانه منتشر شد.

- انتخابات آمریکا و بورس ایران / شماره 2 نشریه دانشجویی مدیرانه منتشر شد به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دومین شماره نشریه دانشجویی مدیرانه منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو ، به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، دومین شماره نشریه دانشجویی مدیرانه منتشر شد.

در این شماره از نشریه دانشجویی مدیرانه با توجه به افت و رکود های طولانی و صعودهای نامنظم در بازار بورس کشور و نزدیکی انتخابات آمریکا و تاثیر گذاری آن بر قیمت دلار، وضعیت بازار اقتصادی ایران که تحت تاثیر ارز قرار دارد بررسی شده است.

در خصوص این موضوع، بر مفاهیمی چون ارز دیجیتال و بیتکویین، ارز فیات و ماهیت بازار بورس و تحلیل آن در بازار جهانی، مروری شده است.

معرفی کتاب در حوزه کارآفرینی، مفاهیم بنیادین مدیریت دولتی و روانشناسی کار، از جمله دیگر مطالب مهم این نشریه دانشجویی است.

برای مشاهده این نشریه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات آمریکا و بورس ایران / شماره 2 نشریه دانشجویی «مدیرانه» منتشر شد

انتخابات آمریکا و بورس ایران / شماره 2 نشریه دانشجویی «مدیرانه» منتشر شد