مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 04:352020-10-24بين الملل

قطع 4 درخت سبز برای رخ نمایی ساختمان/ محیط زیست قربانی کام جویی اقتصادی


قطع شدن 4 درخت سبز در یکی از خیابان های گنبدکاووس توسط شهرداری به دلایلی که به نظر اقتصادی به نظر می رسد موجب بروز اعتراضات مردمی در این شهر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حفظ محیط زیست و توجه به این مقوله حیاتی نه تنها یک ضرورت عقلی و انسانی است بلکه بارها و بارها در متون دینی و اخلاقی ما مسلمانان نیز به آن اشاره شده است، موضوعی که سال هاست انسان های روی کره زمین را با خود درگیر کرده و موجب شده تنش های بسیاری در این حوزه میان کنشگران و فعالان محیط زیست به وقوع بپیوندد.

بسیاری از سازمان های مردم نهاد و بخشی از سازمان های رسمی بین المللی نیز مدت هاست با وضع قوانین و پروتکل های متفاوت به دنبال کنترل برخورد ناصواب انسان ها با محیط زیست و تخریب آن با نگاهی آینده نگر به زمین و نسل های بعدی هستند.

اما متاسفانه در روزهای گذشته ارسال تصاویری از سوی شهروندان گنبدی نشان داد که تعداد چهار اصله درخت سبز در خیابان موسی بن جعفر (ع) این شهر و در مقابل یک ساختمان در حال ساخت توسط شهرداری قطع شده است، اقدامی که موجی از اعتراضات و نگرانی را از سوی مردم و دوستداران محیط زیست در شبکه های اجتماعی و فضای حقیقی به وجود آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع 4 درخت سبز برای رخ نمایی ساختمان/ محیط زیست قربانی کام جویی اقتصادی

قطع 4 درخت سبز برای رخ نمایی ساختمان/ محیط زیست قربانی کام جویی اقتصادی