مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1399 ساعت 03:202020-10-23بين الملل

عربستان به زودی اسراییل را به رسمیت می شناسد!


رییس جمهور ایالات متحده در اظهاراتی برقراری روابط دیپلماتیک میان عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی را در آینده ای نزدیک پیش بینی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» به نقل از مهر از پایگاه خبری هیل، «دونالد ترامپ» رییس جمهوری ایالات متحده روز جمعه پیش بینی کرد که پیرو اعلان موافقت شورای انتقالی سودان با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، روابط دیپلماتیک میان ریاض و تل آویو به زودی برقرار می‌شود.

رییس جمهور آمریکا خطاب به خبرنگاران در کاخ سفید گفت: «خب همانطور که می‌دانید، ما کشورهای بسیاری را [برای برقراری روابط با اسراییل] آماده کرده ایم، - مطمئنم که به زودی شاهد خواهیم بود که عربستان سعودی همین کار را می کند».

ترامپ در ادامه افزود: «من واقعاً باور دارم که این اتفاق خواهد افتاد و روابط بسیاری خوبی [میان اسراییل] و عربستان سعودی برقرار خواهد شد و شما شاهد روابطی بسیار خاص خواهید بود».

ترامپ همچنین مدعی شد که در راستای تلاش‌های دولت [آمریکا] برای برقراری روابط دیپلماتیک میان اسراییل و کشورهای مسلمان و همچنین مقابله با ایران، انتظار می‌رود که حدود پنج کشور دیگر به عادی سازی روابط با اسراییل مبادرت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان به زودی اسراییل را به رسمیت می شناسد!

عربستان به زودی اسراییل را به رسمیت می شناسد!