مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 22:102020-10-23بين الملل

کسانی که به فلسطین چوب حراج زدند، رسوا شده اند


کسانی که به فلسطین چوب حراج زدند، رسوا شده اند جنبش انصار الله یمن توافق سودان و رژیم صهیونیستی بر سر عادی سازی روابط را محکوم کرد و گفت که جز زیان و ننگ چیزی عاید سازش کاران با اشغالگران نخواهد شد.

- جنبش انصار الله یمن توافق سودان و رژیم صهیونیستی بر سر عادی سازی روابط را محکوم کرد و گفت که جز زیان و ننگ چیزی عاید سازش کاران با اشغالگران نخواهد شد.

انصارالله یمن: کسانی که به فلسطین چوب حراج زدند، رسوا شده اند جنبش انصار الله یمن توافق سودان و رژیم صهیونیستی بر سر عادی سازی روابط را محکوم کرد و گفت که جز زیان و ننگ چیزی عاید سازش کاران با اشغالگران نخواهد شد.

انصارالله یمن: کسانی که به فلسطین چوب حراج زدند، رسوا شده اند به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش انصار الله یمن توافق سودان و رژیم صهیونیستی بر سر عادی سازی روابط را محکوم کرد.

دفتر سیاسی این جنبش جمعه شب با صدور بیانیه ای در واکنش به این توافق، اقدام خارطوم در برقراری روابط با تل آویو را ذلیلانه دانست و گفت: رژیم های جنایت کاری که با طمع ورزی های رژیم صهیونیستی غاصب هم راهی می کنند و بر مقدس ترین مسئله اسلامی چوب حراج زده اند، امروز مشخص و رسوا شده اند .

انصارالله در این بیانیه تأکید کرده است که رژیم های سازش کاری مانند امارات، بحرین و سودان از چنین اقداماتی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسانی که به فلسطین چوب حراج زدند، رسوا شده اند

کسانی که به فلسطین چوب حراج زدند، رسوا شده اند