مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 20:302020-10-23بين الملل

ترامپ رفع تحریم ها علیه ایران در آینده را دشوارتر کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، منابع خبری مدعی شده اند دولت دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا قصد دارد رفع تحریم ها علیه ایران را دشوارتر کند.

- منابع خبری به یک رسانه آمریکایی گفته اند دولت آمریکا قصد دارد با تحریم ایران ذیل قوانین مرتبط با تروریسم، رفع این تحریم ها توسط دولت های آینده را دشوارتر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، منابع خبری مدعی شده اند دولت دونالد ترامپ ، رییس جمهور آمریکا قصد دارد رفع تحریم ها علیه ایران را دشوارتر کند.

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه گزارش داد کاخ سفید قصد دارد قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، ایران را ذیل قوانین و مجوزهای مربوط به تروریسم که بازگرداندن آنها دشوارتر است تحت تحریم قرار دهد.

رسانه آمریکایی گزارش داده تصمیم ترامپ در شرایطی اتخاذ شده که اکثر نظرسنجی ها او را عقب تر از دونالد ترامپ نشان می دهند.

مقام های دولت ترامپ نگرانند که بازگشت احتمالی جو بایدن به برجام، تلاش ها برای اعمال فشار بر ایران و وادار کردن این کشور به حضور در میز مذاکره برای رسیدن به توافقی بهتر را بی ثمر خواهد کرد.

منابع آگاه گفته اند دولت ترامپ قصد دارد بخش هایی مانند پتروشیمی و صنایع فلزی را که به اعتقاد واشنگتن نقش زیادی در تأمین مالی فعالیت های منطقه ای ایران دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ رفع تحریم ها علیه ایران در آینده را دشوارتر کند

ترامپ رفع تحریم ها علیه ایران در آینده را دشوارتر کند