مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 16:052020-10-23دانش

برگزاری کارگاه نقش مبانی هنرهای تجسمی در تولید آثار گرافیکی


مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان گلستان از برگزاری کارگاه نقش مبانی هنرهای تجسمی در تولید آثار گرافیکی به صورت برخط با همکاری دانشگاه مائده گرگان خبر داد.

- علیرضا سعیدی امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گنبدکاووس با اشاره به اینکه سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان گلستان به تازگی فعالیت رسمی خود را در دوره جدید عملکردی اش آغاز کرده است، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم با محور قرار دادن دانشجویان در فعالیت های فرهنگی و توجه به اولویت های فرهنگی در دانشگاه در انجام رسالت ها و ماموریت های خود موفق شویم.

وی با بیان اینکه همکاری سازمان دانشجویان با دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در راستای برگزاری مراسمات و برنامه های مشترک از جمله اقدامات اولویت دار ماست، افزود: در جدیدترین برنامه سازمان قصد داریم برنامه مشترکی را با دانشگاه فنی و حرفه ای مائده گرگان برگزار کنیم.

مدیر اجرایی سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی استان گلستان با تاکید بر اینکه کارگاه نقش مبانی هنرهای تجسمی در تولید آثار گرافیکی برنامه مشترک مد نظر ماست، خاطرنشان کرد: این کارگاه با محوریت تشریح عناصر بصری از قبیل شکل، رنگ، بافت، روشنی و تیرگی، سطح و خطوط و نقش آن در تولید آثار گرافیکی، تعادل و هماهنگی و کادرهای بصری برگزار خواه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه نقش مبانی هنرهای تجسمی در تولید آثار گرافیکی

برگزاری کارگاه نقش مبانی هنرهای تجسمی در تولید آثار گرافیکی