مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 10:402020-10-23سياسي

تکمیل و بهره برداری 63 پروژه زیربنایی در گیلان


تکمیل و بهره برداری 63 پروژه زیربنایی در حوزه های مختلف عمران و آبادانی استان در مرکز و شهرستان های گیلان در دستورکار قرار دارد.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان گفت: تکمیل و بهره برداری 63 پروژه زیربنایی در حوزه های مختلف عمران و آبادانی استان در مرکز و شهرستان های گیلان در دستورکار قرار دارد.

ارسلان زارع در حاشیه نشست با مجمع نمایندگان گیلان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: همواره استفاده حداکثری از همه عوامل و مولفه های اثرگذار در توسعه استان مورد توجه بوده که در این میان به یقین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی یکی از ظرفیت های تاثیرگذار در اعتلای استان محسوب می شوند.

وی با اشاره به برگزاری مستمر جلسات مشترک با نمایندگان مردم استان در مجلس و بحث و بررسی در خصوص حل مسائل و مشکلات استان گفت: یکی از موضوعاتی که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت، تکمیل و بهره برداری 63 پروژه زیربنایی و مهم در مرکز و شهرستان های گیلان است.

استاندار گیلان ادامه داد: بر اساس پیش بینی های انجام شده، امیدواریم بخش قابل توجهی از این تعداد پروژه در دهه فجر امسال و باقیمانده آن تا خردادماه سال آتی به بهره برداری برسد.

زارع تصریح کرد: این پروژه ها در حوزه های مختلف عمران و آبادانی استان و بخش های زیرساختی همچون آب، برق، راه، نوسازی مدارس و عمران شهری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل و بهره برداری 63 پروژه زیربنایی در گیلان

تکمیل و بهره برداری 63 پروژه زیربنایی در گیلان