مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-23اقتصادي

حدس و گمان درباره جانشینی ارزهای دیجیتال با حقیقی


به اعتقاد یک کارشناس ارزهای دیجیتال، تبادلات مالی و انجام تراکنش های مختلف با رمزارزهای دیجیتال بسیار کم هزینه تر از استفاده از روش های سنتی گذشته است، - به اعتقاد یک کارشناس ارزهای دیجیتال، تبادلات مالی و انجام تراکنش های مختلف با رمزارزهای دیجیتال بسیار کم هزینه تر از استفاده از روش های سنتی گذشته است، با وجود این، همچنان درباره جانشینی انواع ارز دیجیتال با ارزهای حقیقی حدس و گمان مطرح است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ارز دیجیتال پدیده ای نوظهور در ایران است و قدمت آن به چهار تا پنج سال پیش برمی گردد و همچنین بینش و آگاهی عمومی جامعه در سطح مبتدی است و تمامی زوایای این تجارت برای عموم شناخته شده نیست.

مهم تر از آن مبحث اعتمادسازی این تجارت است که در میان سطوح مختلف جامعه دیده نمی شود.

در چند سال گذشته، قدم های موثری در راستای شناخت و معرفی و همینطور ورود این نوع ارز به بازار و همچنین ارائه خدمات برداشته شده اما کافی نیست.

در این باره رهام پناهی - کارشناس - خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه قانون و مقررات این نوع ارزها به صورت کامل و شفاف وضع نشده، خرید و فروش ارز خارج از مجاری رسمی و قانونی صورت می گیرد و امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد گستردگی و جلب رضایت عموم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدس و گمان درباره جانشینی ارزهای دیجیتال با حقیقی

حدس و گمان درباره جانشینی ارزهای دیجیتال با حقیقی