مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 07:502020-10-23ورزشي

ادعای جنجالی رسول پناه علیه ایجنت یحیی پیگیری می شود؟


در این فایل تصویری رسول پناه درباره دلیل جدایی ربیع خواه صراحتا می گوید: «چرا ربیع خواه به بیرون انداختند؟ چون گفتند باید پول ایجنتی ات (دستمزد مدیر برنامه )  را به من بدهید که او هم نپذیرفته - سرپرست باشگاه پرسپولیس در اظهارات اخیرش ادعاهایی را مطرح کرده که قابل پیگیری حتی در سطوح قضایی و کمیته اخلاق فدراسیون است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، باشگاه پرسپولیس که این روزها باید خود را برای حضور قدرتمند در فینال لیگ قهرمانان آسیا آماده کند، درگیر حواشی عجیبی شده است.

پس از بازگشت تیم از قطر، برخی بازیکنان که از رقم قرارداد خود رضایت نداشتند سعی کردند با مذاکراتی مشکلات خود را برطرف کنند و باشگاه هم با انعطاف این مسائل را بررسی کرد اما در این میان موضوع شجاع خلیل‌زاده و جدایی‌اش به یک بحران بزرگ بدل شد تا این که واکنش‌های عجیب رسول‌پناه را در پی داشته باشد.

البته موضوع جدایی شجاع خلیل‌زاده فقط بخشی از اختلاف درون باشگاه پرسپولیس است چراکه مسائل و مشکلات مالی و بعضی خواسته‌های عجیب، رابطه بین تیم و باشگاه را شکرآب کرده است.

در این بین انتشار یک فایل صوتی و در ادامه یک ویدئو که به نظر می‌رسد به صورت مخفیانه از مهدی رسول‌پناه ضبط شده، دریای طوفانی پرسپولیس را، متلاطم‌تر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای جنجالی رسول پناه علیه ایجنت یحیی پیگیری می شود؟

ادعای جنجالی رسول پناه علیه ایجنت یحیی پیگیری می شود؟