مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1399 ساعت 07:002020-10-23پزشكي

رمدسیویر شرکت گیلیاد تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را دریافت کرد


سازمان غذا و داروی آمریکا داروی رمدسیویر شرکت داروسازی و بیوتکنولوژی آمریکایی گیلیاد (Gilead Sciences‎) را تایید کرد.

- "رمدسیویر" شرکت گیلیاد تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را دریافت کرد سازمان غذا و داروی آمریکا داروی رمدسیویر شرکت داروسازی و بیوتکنولوژی آمریکایی گیلیاد (Gilead Sciences‎) را تایید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از الجزیره، رمدسیویر دارویی است که از زمان آمدن بیماری کرونا در جهان برخی از بیمارستان های جهان از آن برای بهبودی حال بیماران کووید-19 بستری در بیمارستان استفاده می کنند.

این شرکت روز پنجشنبه اعلام کرد، سازمان غذا و داروی ایالات متحده داروی ضد ویروسی این شرکت معروف به رمدسیویر را برای درمان کووید-19 تأیید کرده است.

وکلوری (Veklury) نام تجاری رمدسیویر است که قبلاً توسط سازمان غذا و داروی آمریکا برای استفاده اضطراری و معالجه بیمارانی که به دلیل ابتلا به کووید-19 در بیمارستان بستری شده اند، مجاز شناخته شده بود.

طبق بیانیه مطبوعاتی این شرکت ، گیلیاد اولین و تنها شرکت در ایالات متحده است که برای درمان کووید-19 تأییدیه دریافت می کند.

رمدسیویر که توسط گیلیاد به عنوان درمانی برای ابولا ساخته شده بود، برای جلوگیری از تکثیر کروناویروس سندرم حاد تنفسی 2 که عامل کووید-19 است نیز موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمدسیویر شرکت گیلیاد تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را دریافت کرد

رمدسیویر شرکت گیلیاد تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا را دریافت کرد