مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 22:052020-10-22اقتصادي

جزییات واردات 113 میلیون دلاری انسولین/ ترخیص فوری با حداقل اسناد


طبق اعلام معاون فنی گمرک ایران واردات انسولین در هفت ماه اول امسال با رشد ارزشی حدود 13 درصدی به بیش از 113 میلیون دلار می رسد که اکثر محموله های رسیده به گمرک با حداقل اسناد ترخیص شده است.

- طبق اعلام معاون فنی گمرک ایران واردات انسولین در هفت ماه اول امسال با رشد ارزشی حدود 13 درصدی به بیش از 113 میلیون دلار می رسد که اکثر محموله های رسیده به گمرک با حداقل اسناد ترخیص شده است.

مهرداد جمال ارونقی در گفت وگو با ایسنا، جزییات واردات انسولین در سال جاری را تشریح کرد و گفت که در این رابطه از ابتدای امسال تا 30 مهرماه 194 اظهارنامه با ردیف تعرفه داروی انسولین به گمرک اظهار و ترخیص فوری صورت گرفته است.

او ادامه داد: در دوره مورد بررسی در مجموع 113میلیون و 74 هزار و 588 دلار داروی دارای انسولین وارد شده است که تولید داخل ندارد.

این در حالی است که داروی انسولین وارداتی، در سال جاری نسبت به سال گذشته از نظر ارزش تا 13 درصد افزایش دارد.

ارونقی با بیان این که در هفت ماه اول سال قبل 149 اظهارنامه برای ترخیص انسولین به گمرک ارائه شده است، گفت: در این مدت 100 میلیون و 175 هزار و782 دلار انسولین وارد شده است.

به گفته این مقام مسئول داروهای متشکل از محصولات مخلوط شده یا نشده برای مصارف درمانی یا پیشگیری از بیماری، عرضه شده به شکل مقادیر معین یا به صورت بسته بن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات واردات 113 میلیون دلاری انسولین/ ترخیص فوری با حداقل اسناد

جزییات واردات 113 میلیون دلاری انسولین/ ترخیص فوری با حداقل اسناد