مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 21:202020-10-22سياسي

لغو ویزای گروهی ایران و روسیه عقب افتاد


با اوج گرفتن ویروس کرونا، سفر وزیر گردشگری ایران به مسکو برای امضاء توافق نامه لغو ویزای گروهی ایران و روسیه بار دیگر به تعویق افتاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اصغر مونسان که قرار بود این روزها در رأس هیاتی متشکل از بخش خصوصی گردشگری ایران به روسیه برود تا توافق نامه لغو روادید گروهی بین دو کشور امضا و اجرایی شود، اینک به سخنگوی وزارت خارجه روسیه که چندی پیش نسبت به نهایی شدن توافق لغو روادید با ایران در آینده ای نزدیک ابراز امیدواری کرده بود، تصمیم برای اجرای این توافق را به شرایط همه گیری در روسیه و ایران و وضعیت قرنطینه در دو کشور منوط دانسته بود.

پیگیری های ایسنا نشان می دهد که روسیه، با اوج گرفتن ویروس کرونا اجرای این پروژه را به زمان دیگری موکول کرده و سفر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشورمان به مسکو فعلا لغو شده است.

مونسان که گفته بود اواخر مهرماه برای امضای توافق نامه لغو روادید گروهی به مسکو می رود، با لغو سفرش به روسیه، برای رایزنی با مقامات گردشگری به ترکیه رفت پیش تر، نشست B2B که قرار بود با حضور آژانس های گردشگری ایران و روسیه همزمان با سفر وزیر گردشگری ایران به مسکو برگزار شود، اما امضای توافق نامه و اجرای آن تا کنون به تعویق افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو ویزای گروهی ایران و روسیه عقب افتاد

لغو ویزای گروهی ایران و روسیه عقب افتاد