مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 21:102020-10-22پزشكي

کاهش 5 درصدی مردم قم در استفاده از ماسک


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم آخرین آمار استفاده از ماسک را در بین مردم این استان، 51 درصد دانست و گفت: متأسفانه این آمار نسبت به هفته قبل، - سیامک محبی امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به این که آمار مبتلایان و بستریان یی در بیمارستان های استان تا ششم مهر ماه روند صعودی داشته و بحمدالله پس از آن روند نزولی داشته است که امیدواریم این روند با همیاری مردم و مسؤولان  ادامه داشته باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم سپس بیان داشت: با افزایش ساعات کار مراکز جامع بهداشت در قم، نمونه گیری ها و غربالگری ها نیز در هفته اخیر روند صعودی را نشان می دهد که جای خوشحالی دارد.

  آمار مبتلایان کرونا یی قم  وی تعداد کل مبتلایان به کووید19 در استان قم را از ابتدای شیوع این بیماری تا امروز 9 هزار و 546 مورد اعلام و اضافه کرد: سه درصد از این مبتلایان زیر 20 سال، 28 درصد بین 20 تا 39 سال، 34 درصد بین 40 تا 59 سال و 35 درصد نیز بالاتر از 60 سال سن دارند.

محبی درباره روند رعایت شیوه نامه های بهداشتی در بخش های مختلف استان نیز گفت: نانوایی ها، پایانه های درون شهری، آرایشگاه ها، پایانه های برون شهری، مراکز شماره گذاری و معاینه فنی خودرو و همچنین دفاتر پیشخوان و پلیس 10+ از جمله مراکزی هستند که در این زمینه اخطارهای زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 5 درصدی مردم قم در استفاده از ماسک

کاهش 5 درصدی مردم قم در استفاده از ماسک