مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 21:052020-10-22سياسي

تهیه کننده «مختارنامه» به آرزویش درباره امام(ره) نرسید


محمود فلاح، تهیه کننده باسابقه و مدیرکل اسبق تولید صداوسیما روز پنجشنبه اول آبان ماه از دنیا رفت؛ نقش محوری این هنرمند در پوشش تصویری استقبال از امام خمینی(ره) و سخنرانی ایشان در 12 بهمن 57 فراموش ناشدنی است؛ - محمود فلاح، تهیه کننده باسابقه و مدیرکل اسبق تولید صداوسیما روز پنجشنبه اول آبان ماه از دنیا رفت؛ نقش محوری این هنرمند در پوشش تصویری استقبال از امام خمینی(ره) و سخنرانی ایشان در 12 بهمن 57 فراموش ناشدنی است؛ همچنان که تلاش فلاح در ثبت لحظات تاریخی ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و با حضور عاشقانه مردم این سرزمین فراموش نمی شود.

او در مصاحبه ای که کمتر از یک ماه پیش در ایسنا منتشر شد، بار دیگر از این ارادت سخن گفت و اینکه به ساخت سریالی درباره زندگی امام خمینی (ره) همواره علاقه مند بوده است.

محمود فلاح را به تهیه کنندگی سریال مختارنامه می شناسند؛ هرچند او تهیه ی سریال هایی چون تفنگ سرپر ، خوش رکاب و خوش غیرت و همچنین فیلم هایی چون رسم عاشق کشی ، جایی در دوردست و چند کیلو خرما برای مراسم تدفین را بر عهده داشته است.

اکنون به انگیزه درگذشت این تهیه کننده باسابقه مصاحبه ی او را که چندی پیش در ایسنا منتشر شد، بازخوانی می کنیم: زنده یاد فلاح در این گفت وگو با ابراز علاقه به تهیه سریال های تاریخی، گفته بود که خیلی دوست داشته اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه کننده «مختارنامه» به آرزویش درباره امام(ره) نرسید

تهیه کننده «مختارنامه» به آرزویش درباره امام(ره) نرسید