مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 20:502020-10-22اقتصادي

صعود دلار مقابل یورو و پوند


ارزش دلار مقابل رقبای خارجی اش افزایش یافت.

- ارزش دلار مقابل رقبای خارجی اش افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، شمار کسانی که در آمریکا خواهان دریافت مزایای بیکاری شده اند نسبت به هفته قبل کاهش محسوسی یافته اما این رقم در مقایسه با آغاز سال میلادی کماکان رقم بالایی است.

در شرایطی که دولت و بانک مرکزی آمریکا تاکنون حدود هفت تریلیون دلار نقدینگی و اعتبار به بازارهای مالی این کشور تزریق کرده اند، باقی ماندن نرخ بیکاری در محدوده هفت تا هشت درصدی نمیتواند خبر خوبی برای سیاست گذاران آمریکایی محسوب شود.

مذاکرات بین کنگره و دولت بر سر اجرایی شدن یک بسته حمایتی دیگر ادامه دارد اما تاکنون توافقی بین سران دموکرات و جمهوری خواه حاصل نشده است.

با وجود ادعاهای قبلی ترامپ و برخی مقامات دولت وی در توزیع واکسن کرونا تا پیش از انتخابات، به نظر نمی رسد تا پایان سال خبری از واکسن کرونا باشد به ویژه آن که هنوز نتایج استفاده از نمونه های اولیه در مقیاس وسیع مشخص نشده است.

آماده نشدن واکسن مقابله با کرونا در شرایطی رخ می دهد که ابتلا به کووید-19 همزمان با شروع فصل سرما در بسیاری از کشورهای جهان به سطح نگران کننده ای رسیده و این مساله باعث بازگشت برخی از محدودیت ها شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود دلار مقابل یورو و پوند

صعود دلار مقابل یورو و پوند