مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 20:252020-10-22سياسي

امام راحل بنیانگذار وحدت حوزه و دانشگاه بود


رییس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با بیان اینکه علوم انسانی باید در جامعه کاربرد داشته باشد گفت: امام خمینی (ره)با دور اندیشی زمینه ارتباط دانشگاه و حوزه را فراهم کرد.

- ایسنا/قم رییس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با بیان اینکه علوم انسانی باید در جامعه کاربرد داشته باشد گفت: امام خمینی (ره)با دور اندیشی زمینه ارتباط دانشگاه و حوزه را فراهم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر علی محمد حکیمیان امروز در کنفرانس بین المللی نقش معرفت دینی در علوم انسانی که به صورت وبیناری در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزارشدگفت: علوم انسانی با تبادل نظر و ارتقا دادن به گام های علمای پیشین می تواند حیات داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه تاسیس پژوهشگاه حاصل تلاش و تفکر حضرت امام خمینی(ره) برای وحدت حوزه و دانشگاه بود گفت: این پژوهشگاه زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با 4 پژوهشکده حوزه علوم انسانی فعالیت می کند.

رییس کنفرانس بین المللی نقش معرفت دینی در علوم انسانی با تاکید براینکه پژوهشگاه در راستای خلق علوم انسانی اسلامی فعالیت می کند گفت: خوشبختانه با انتشار بیش از 540 عنوان کتاب که 154 عنوان آن در سطوح عالی دانشگاهی تدریس می شود و 250 عنوان آن نیز منبع اساتید و دانشجویان کارشناسی ارشد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام راحل بنیانگذار وحدت حوزه و دانشگاه بود

امام راحل بنیانگذار وحدت حوزه و دانشگاه بود