مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 19:552020-10-22سياسي

1860 پروژه نیمه تمام در آذربایجان شرقی وجود دارد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر در مجموع، یک هزار 860 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که یک هزار و 100 مورد از این تعداد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جواد رحمتی امروز در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان، به تبیین پیشرفت فیزیکی مهم ترین پروژه های عمرانی استان پرداخت و با اشاره به افتتاح بزرگراه تبریز-سهند در آینده نزدیک،  اظهار داشت: در حال حاضر در مجموع، یک هزار 860 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد که یک هزار و 100 مورد از این تعداد، مربوط به پروژه های جاری است.

  وی با بیان اینکه در واقع 764 پروژه نیمه تمام در استان وجود دارد، گفت: در هفت سال گذشته و همه ساله به صورت میانگین بیش از 11 هزار میلیارد تومان پروژه با مشارکت و همکاری دولت و بخش خصوصی در استان اجرا شده است.

  رحمتی همچنین با اشاره به توقف اجرای پروژه بزرگراه تبریز-سهند در سال 96، گفت: این پروژه نهایتاً از سال 97 و با اهتمام جدی دولت و به شکل مشارکتی 60 به 40 به بخش خصوصی واگذار شد.

  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی افزود: موقع تحویل پروژه، بیش از پنج کیلومتر از مسیر، تملک هم نشده بود که خوشبختانه در حال حاضر، بسیاری از مشکلات رفع شده و این پروژه از پیشرفت فیزیکی نزدیک به 100 درصدی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1860 پروژه نیمه تمام در آذربایجان شرقی وجود دارد

1860 پروژه نیمه تمام در آذربایجان شرقی وجود دارد