مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 18:452020-10-22فناوري

انحصار مخابرات در ارائه فیبر نوری شکسته شد


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه انحصار مخابرات برای ارائه خدمات فیبر نوری شکسته شده و آسیاتک هم قادر به ارائه خدمات است، گفت: قرارداد سایر شرکت ها هم در دست تبادل است.

- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه انحصار مخابرات برای ارائه خدمات فیبر نوری شکسته شده و آسیاتک هم قادر به ارائه خدمات است، گفت: قرارداد سایر شرکت ها هم در دست تبادل است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرامش، از کاربران خواست سوالاتشان را مطرح کنند تا به آنها پاسخ داده شود.

او در پاسخ به سوال یکی از کاربران که پرسیده بود چرا با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، قیمت اینترنت کاهش پیدا نمی کند، گفت: همه چیز گران شده، هزینه های اپراتورها هم افزایش پیدا کرده و نگهداری شبکه ارتباطی هم با هزینه های به مراتب بالایی مواجه شده است.

تثبیت قیمت اینترنت کار دشواری برای ما بود.

اگر امکانش باشد، حتما نرخ ها را کاهش می دهیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره ارائه فیبر نوری توسط مخابرات است و اینکه چرا شرکت های اینترنتی دیگر فیبر نوری ارائه نمی دهند، توضیح داد: پس از دو سال پیگیری، با قراردادی که بین شرکت مخابرات و آسیاتک امضا شده، انحصار مخابرات برای ارائه خدمات شکسته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحصار مخابرات در ارائه فیبر نوری شکسته شد

انحصار مخابرات در ارائه فیبر نوری شکسته شد