مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 13:352020-10-22حوادث

کشف بیش از 30 میلیون تومان اسکناس تقلبی در اردستان اصفهان


فرمانده انتظامی اردستان خبر داد که بر اساس شاخص‌های کارنامه یگانی، پلیس 110 اردستان امسال چند رتبه برتر را در استان اصفهان کسب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ غلامرضا هاشمی زاده، امروز (پنجشنبه _ یکم آبان) در دیدار با مسئولان شهرستان اردستان در فرماندهی انتظامی اظهار کرد: نیروی انتظامی اردستان امسال با خدمات شبانه روزی که انجام داد صاحب چند عنوان برتر در استان اصفهان شد.

وی ادامه داد: با خدماتی که کارکنان نیروی انتظامی اردستان انجام دادند، بر اساس شاخص‌های کارنامه یگانی، پلیس 110 اردستان امسال رتبه برتر استان اصفهان را کسب کرد و عملکرد مطلوب پلیس 110 اردستان سبب شده تا شاهد افزایش جرایم در شهرستان نباشیم.

فرمانده انتظامی اردستان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی شهرستان اردستان در اجرای «گشت رضویون» که به منظور ناامن کردن محلات برای توزیع کنندگان مواد مخدر، سارقین و متخلفین، همراه با مشارکت بسیجیان ناحیه مقاومت انجام می‌گیرد حائز رتبه برتر شد.

هاشمی زاده، یکی از هدف‌گذاری‌های نیروی انتظامی را صیانت از پرسنل و خانواده‌های آن‌ها دانست و گفت: شهرستان اردستان در این بخش نیز رتبه برتر استان را کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 30 میلیون تومان اسکناس تقلبی در اردستان اصفهان

کشف بیش از 30 میلیون تومان اسکناس تقلبی در اردستان اصفهان