مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 12:452020-10-22دانش

تحصیل 2300 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/ برگزاری غیرحضوری کلاس ها


معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بالغ بر دو هزار و 300 دانشجو در مقاطع مختلف دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تحصیل می کنند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: بالغ بر دو هزار و 300 دانشجو در مقاطع مختلف دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تحصیل می کنند.

شهین تاج آرامش روز پنجشنبه یکم آبان ماه در نشست با خبرنگاران، افزود: با توجه به شیوع کروناویروس، ظرفیت پذیرش در رشته های مختلف به مرکز اعلام شده و ثبت نام غیر حضوری را در این راستا خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه 13 رشته تحصیلات تکمیلی در دانشگاه علوم پزشکی فعال است، اظهارکرد: 210 نفر نیز عضو هیأت علمی دانشگاه هستند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از جذب دانشجویان خارجی در استان کهگیلویه و بویراحمد با سقف 25 درصد در رشته های پزشکی و دندان پزشکی خبر داد و خاطرنشانکرد: این مهم بر اساس دستورالعمل های کشوری اجرا می شود.

آرامش با بیان اینکه پنج دانشکده در استان توسط معاونت پوشش داده می شود، تصریح کرد: ظرفیت سازی و توسعه در تمام این محورها عملیاتی می شود.

وی با اشاره به شرایط کرونا، ادامه داد: تصمیمی برای برگزاری حضوری کلاس ها نداریم و پوشش کلاس های غیر عملی به شکل مجازی را خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 2300 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/ برگزاری غیرحضوری کلاس ها

تحصیل 2300 دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج/ برگزاری غیرحضوری کلاس ها