مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 07:152020-10-22سياسي

شلیک موفق سامانه راهبردی و بومی باور 373 و انهدام هدف دور ایستا


در رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 برای اولین بار، سامانه راهبردی و بومی باور 373 هدف دورایستا را با موفقیت مورد هدف قرار داد.

- در رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 برای اولین بار، سامانه راهبردی و بومی باور 373 هدف دورایستا را با موفقیت مورد هدف قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ارتش، در اجرای این مرحله از رزمایش، با تهاجم هواگردهای راهبردی و دور ایستای نیروی حمله ور، سامانه پدافند هوایی بومی باور 373برای نخستین بار در قالب شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور با موفقیت هدف مورد نظر را که سطح مقطع راداری بسیار پایینی داشت، کشف، شناسایی و با شلیک از فاصله دور مورد هدف قرار داد.

این نخستین حضور سامانه بومی و راهبردی باور 373 در یک رزمایش پدافند هوایی است که عملکرد بسیار موفقی را تحت کنترل و هدایت شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور داشت.

سامانه راهبردی و بومی باور 373 نخستین سامانه پدافند هوایی ارتفاع و بردبلند کشور است که با همکاری متخصصان صنعت دفاعی کشور و نیروی پدافند هوایی ارتش تولید شده و در سال 1398 از آن رونمایی شد.

امیر سرتیپ دوم عباس فرج پور سخنگوی رزمایش مشترک تخصصی پدافند هوایی مدافعان آسمان ولایت 99 ضمن تبریک این موفقیت بزرگ، گفت: سامانه های پدافندی بومی کشورمان در دنیا حرف برای گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شلیک موفق سامانه راهبردی و بومی باور 373 و انهدام هدف دور ایستا

شلیک موفق سامانه راهبردی و بومی باور 373 و انهدام هدف دور ایستا