مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 07:102020-10-22اقتصادي

قیمت مرغ 19 هزار و 100 تومان در گیلان مصوب شد/ فروش غیر از قیمت مصوب، تخلف


رییس سازمان صنعت معدن تجارت گیلان با تأکید بر اینکه فروش غیر از قیمت مصوب، تخلف است، گفت: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار کشور و به تبعیت آن کارگروه تنظیم بازار گیلان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، فرهاد دلق پوش صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تصویب نهایی قیمت جدید مرغ گرم در کارگروه تنظیم بازار اظهار کرد: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار کشور و به تبعیت آن کارگروه تنظیم بازار گیلان، نرخ مرغ مصرفی 19 هزار و 100 تومان به ازای هر کیلو مصوب شد.

وی این قیمت را با احتساب کلیه هزینه های مترتب به تولید و عرضه عنوان کرد و افزود: در روزهای آتی مرغ مصرفی به اندازه نیاز و کفایت توسط جهاد کشاورزی به بازار عرضه می شود و هم اکنون نیز 700 تن مرغ منجمد تخصیصی به استان جذب شده است.

رییس سازمان صنعت معدن تجارت گیلان با اشاره به توزیع مرغ در بازار بیان کرد: از 700 تن مرغ منجمد تخصیص یافته به گیلان، در فاز اول 350 تن از فردا در سطح کل استان توسط عاملین توزیع می شود تا پس از ارزیابی نیاز و عملکرد شهرستان ها، مابقی این مرغ نیز در مراحل بعد توزیع گردد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار گیلان با بیان اینکه در استان هایی دیگر 10 درصد به این قیمت بر اساس اختیارات استانداران به قیمت مرغ افزوده اند، تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، استانداران می تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت مرغ 19 هزار و 100 تومان در گیلان مصوب شد/ فروش غیر از قیمت مصوب، تخلف

قیمت مرغ 19 هزار و 100 تومان در گیلان مصوب شد/ فروش غیر از قیمت مصوب، تخلف