مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 06:552020-10-22سياسي

بازرس کل استان هرمزگان دستور رفع تصرف حریم ساحل قشم را صادر کرد


در پی درخواست اهالی روستای رمچاه شهرستان قشم در خصوص تعدی و تصرفات اراضی ساحلی و مسدود نمودن راه دسترسی مردم به دریا، پیگیری رفع تصرف اراضی مذکور در دستور کار این بازرسی کل قرار گرفت.

- ایسنا/هرمزگان در پی درخواست اهالی روستای رمچاه شهرستان قشم در خصوص تعدی و تصرفات اراضی ساحلی و مسدود نمودن راه دسترسی مردم به دریا، پیگیری رفع تصرف اراضی مذکور در دستور کار این بازرسی کل قرار گرفت.

بازرس کل استان روز گذشته(30 مهرماه) در جریان بازدید از این مناطق، با اشاره به مشکلات حادث شده ناشی از عدم رعایت قوانین و مقررات از سوی برخی افراد سودجو، گفت : برخی با زیاده خواهی و بی توجهی نسبت به حقوق دیگران به خود اجازه می دهند که قوانین و مقررات را رعایت نکنند و این موضوع منجر به ایجاد مشکلات عدیده و در نتیجه تضییع حقوق شهروندان خواهد شد.

رضا مختاری اظهار کرد: بازرسی کل استان هرمزگان در راستای پیگیری و پیاده سازی دو اصل حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین و مقررات به عنوان وظیفه ذاتی و سازمانی خود در پیشگیری از وقوع تخلفات و مقابله با پدیده زمین خواری و همچنین صیانت از اراضی ملی اجازه نخواهد داد افراد سودجو و متصرفان اراضی با سوءاستفاده، این عرصه ها را که بخش مهمی از سرمایه ملی و متعلق به همه مردم است تخریب و تصرف نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرس کل استان هرمزگان دستور رفع تصرف حریم ساحل قشم را صادر کرد

بازرس کل استان هرمزگان دستور رفع تصرف حریم ساحل قشم را صادر کرد