مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 06:552020-10-22اقتصادي

پارک جنگلی «سراب قنبر» کرمانشاه آماده ورود سرمایه گذاران است


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری از اتمام جنگل کاری پروژه سراب قنبر کرمانشاه خبر داد و گفت: زون های پروژه جهت سرمایه گذاری آماده شده و همه چیز مهیای ورود سرمایه گذاران است.

- پارک جنگلی سراب قنبر کرمانشاه آماده ورود سرمایه گذاران است ایسنا/کرمانشاه رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری از اتمام جنگل کاری پروژه سراب قنبر کرمانشاه خبر داد و گفت: زون های پروژه جهت سرمایه گذاری آماده شده و همه چیز مهیای ورود سرمایه گذاران است.

فرامرز رحمتی زاده امروز (اول آبان) در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه پارک جنگلی سراب قنبر کرمانشاه با اشاره به شروع این پروژه از سال 1395 گفت: پروژه در مساحتی به وسعت 164 هکتار اجرایی شده و تاکنون 40 هکتار از آن جنگل کاری شده است.

وی افزود: طبق طرح اولیه قرار بود پروژه فقط یک پارک جنگلی باشد، اما با توجه به نیاز مردم محدوده جنوب شهر، برنامه ریزی شد تا مجتمع های تفریحی و گردشگری هم در محدوده این پارک جنگلی تاسیس شود.

رحمتی زاده تصریح کرد: با انجام 40 هکتار جنگل کاری عملا کار جنگل کاری پروژه به پایان رسیده و زون های فرهنگی، تفریحی، گردشگری و .

هم در محدوده پارک تعریف شده است.

وی افزود: حدود 21 هزار اصله درخت در قالب 12 گونه گیاهی در محدوده پارک جنگلی سراب قنبر کاشت شده و تلاش بر این بوده از گونه هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک جنگلی «سراب قنبر» کرمانشاه آماده ورود سرمایه گذاران است

پارک جنگلی «سراب قنبر» کرمانشاه آماده ورود سرمایه گذاران است