مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 06:302020-10-22پزشكي

جزییات نشست کادر بهداشت و درمان کشور با رییس جمهور


وزیر بهداشت به همراه معاونان وی و روسای دانشگاه های علوم پزشکی و متخصصان بیماری کرونا عصر دوشنبه با روحانی دیدار و موفقیت ها و چالش های مرتبط با شیوع بیماری کرونا در ایران را با رییس جمهور در میان گذاشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایرنا نوشت: وزیر بهداشت، معاونان وی و روسای دانشگاه های علوم پزشکی در نشستی که با حضور رییس جمهوری برگزار شد، خواستار برخورد قاطع با کسانی شدند که با رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی باعث شیوع بیماری و مرگ هموطنان می شوند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونان وی، روسای دانشگاه های علوم پزشکی و متخصصان بیماری کرونا عصر دوشنبه با حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری دیدار و موفقیت ها و چالش های مرتبط با شیوع بیماری کرونا در کشور را با رییس دولت تدبیر و امید در میان گذاشتند.

سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این دیدار گفت: همکاران ما از زمانی که شنیدند ویروس کرونا در چین شیوع یافته خود را آماده کردند و با وجود فشار سنگینی که به همکاران من در بخش اقتصادی آمد، هیچ بیماری را به دلیل بی بضاعتی پشت در بیمارستان رها نکردند و حتی در بعضی از استان ها تعداد زیادی از افاغنه بدون کارت را رایگان درمان کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نشست کادر بهداشت و درمان کشور با رییس جمهور

جزییات نشست کادر بهداشت و درمان کشور با رییس جمهور