مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 05:552020-10-22سياسي

راهکارهای لازم در خصوص حل مشکلات روستای شیخ شبان تدوین شد


رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری از تدوین راهکارهای لازم در شورای حفظ حقوق بیت المال به منظور رسیدگی به مشکلات روستای شیخ شبان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دادگستری چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بهرامی از تدوین راهکارهای لازم در شورای حفظ حقوق بیت المال به منظور رسیدگی به مشکلات روستای شیخ شبان خبر داد.

رییس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در پی دستور ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر بررسی مشکلات مردم شیخ شبان و تعیین مهلت سه ماهه در این خصوص، دو جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان و چندین جلسه کمیته فرعی شورا بدین منظور برگزار شد.

وی افزود: عمده مشکلات مردم روستا که در چهار محور از سوی نمایندگان آنها بیان شد شامل مسائل مربوط به ملی شدن اراضی آنها، مشکلات ناشی از واقع شدن اراضی روستا در محدوده منطقه حفاظت شده محیط زیست، مشکلات مربوط به اراضی روستا که در مالکیت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گرفته است و مسائل مربوط به آب بود که بعد از تشکیل جلسات متعدد، راه حل های ارائه شده در چهار محور دسته بندی و پیشنهاد شد.

بهرامی گفت: درخصوص برخی از موارد مطروحه مانند پرونده اعتراض به ملی شدن اراضی مردم که در دادگستری استان مطرح بوده یا قبلاً رسیدگی گردیده و مستلزم صدور دستور قضایی بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهای لازم در خصوص حل مشکلات روستای شیخ شبان تدوین شد

راهکارهای لازم در خصوص حل مشکلات روستای شیخ شبان تدوین شد