مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 05:402020-10-22پزشكي

خیریه های زنجان شیوه های نوین را جایگزین شیوه های قدیمی کنند


جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در امور اجتماعی گفت: در حال حاضر خیریه های سلامت استان باید شیوه های نوین را جایگزین شیوه های قدیمی کنند.

- جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در امور اجتماعی: خیریه های زنجان شیوه های نوین را جایگزین شیوه های قدیمی کنند ایسنا/زنجان جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در امور اجتماعی گفت: در حال حاضر خیریه های سلامت استان باید شیوه های نوین را جایگزین شیوه های قدیمی کنند.

مقتدا شعوری شامگاه دیروز (30 مهرماه) در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه در حوزه سلامت و پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در استان زنجان نیازمند کمک های خیرین و زنجانی ها هستیم، اظهار کرد: اکنون در حال آماده سازی 200 تخت بیمارستانی برای بیمارستان های استان هستیم که برای تامین تجهیزات و امکانات آن به مشارکت مردم نیاز داریم.

وی در رابطه با کمک های نقدی و غیرنقدی مردم و خیرین به حوزه سلامت استان، افزود: از ابتدای شیوع کرونا تا پایان شهریورماه حدود 8 میلیارد تومان کمک های مادی و تجهیزاتی توسط مشارکت مردمی و خیران به حوزه سلامت استان برای مبارزه با بیماری کرونا کمک شد و در ساخت بخش های مختلف درمانی نیز کمک های شایانی را شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیریه های زنجان شیوه های نوین را جایگزین شیوه های قدیمی کنند

خیریه های زنجان شیوه های نوین را جایگزین شیوه های قدیمی کنند