مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1399 ساعت 05:052020-10-22پزشكي

بانوی مدافع سلامت بیرجندی به جمع شهدای کرونا پیوست


رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 490 نفر از پرسنل و دانشجویان دانشگاه در حوزه های مختلف، به بیماری کرونا مبتلا شدند و مدافع سلامت مرحومه منصوره حسینی اولین پرسنل بهداشت خراسان جنوبی است که جان خود را در این راه از دست داد.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون 490 نفر از پرسنل و دانشجویان دانشگاه در حوزه های مختلف، به بیماری کرونا مبتلا شدند و مدافع سلامت مرحومه منصوره حسینی اولین پرسنل بهداشت خراسان جنوبی است که جان خود را در این راه از دست داد.

محمد دهقانی فیروزآبادی در پی درگذشت بهورز خانه بهداشت روستای مهمویی در پیامی این مصیبت را به خانواده آن مرحومه و جامعه دانشگاهی علوم پزشکی بیرجند تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام بدین شرح است: روز گذشته اولین پرسنل سلامت، بهورز فداکار خانه بهداشت مهمویی، مرحومه منصوره حسینی در راه دفاع از سلامت مردم و مبارزه با بیماری کرونا جان خود را فدا نمود؛ لذا این مصیبت را به خانواده آن مرحومه، مردم خراسان جنوبی و همه همکاران خود در حوزه بهداشت تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحومه، علو درجات و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی مدافع سلامت بیرجندی به جمع شهدای کرونا پیوست

بانوی مدافع سلامت بیرجندی به جمع شهدای کرونا پیوست