مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 21:552020-10-21اقتصادي

انجام بیش از 26 هزار متر حفاری اکتشافی توسط ایمپاسکو


طبق آمار منتشر شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمپاسکو) در شش ماهه نخست سال جاری، بیش از 26 هزار متر حفاری اکتشافی انجام داده است.

- طبق آمار منتشر شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت)، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمپاسکو) در شش ماهه نخست سال جاری، بیش از 26 هزار متر حفاری اکتشافی انجام داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس این گزارش، شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران از ابتدای فروردین تا پایان شهریور، در دو حوزه سنگ آهن و پلی متال، 26 هزار و 38 متر حفاری انجام داده است.

ضمن اینکه در این مدت برای 11 هزار و 80 هکتار، نقشه زمین شناسی در حوزه پلی متال تهیه شده و گردآوری و اعتبارسنجی نقشه های زمین شناسی و همچنین برداشت مغناطیس سنجی در حوزه های پلی متال و سنگ آهن، از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط ایمپاسکو در مدت مذکور است.

همچنین این شرکت در شش ماهه نخست امسال، شش فقره پروانه اکتشاف در حوزه های سنگ آهن و پلی متال در استان های کرمان و اصفهان و نیز گواهی کشف به نام معدن سرب چاه خربزه (با ذخیره 110 هزار تن ماده معدنی سرب و روی) را دریافت کرد.

راه اندازی سامانه پژوهش و بومی سازی ایمپاسکو در راستای ارتقا و هدفمندسازی فعالیت های صورت گرفته در زمینه بومی سازی در ستاد و مجتمع های زیرمجموعه ایمپاس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام بیش از 26 هزار متر حفاری اکتشافی توسط ایمپاسکو

انجام بیش از 26 هزار متر حفاری اکتشافی توسط ایمپاسکو