مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 21:352020-10-21ورزشي

اینتر 2 - 2 گلادباخ؛ فرار از شکست در دقیقه 90


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، اینتر که در هر دو فصل اخیر در همان مرحله گروهی از لیگ قهرمانان حذف شده، امشب نیز شروع چندان خوبی در این رقابت ها نداشت و با گل دقیقه 90 روملو لوکاکو از شکست فرار کرد.

- اینتر در خانه خود در مقابل گلادباخ با تساوی 2-2 متوقف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، اینتر که در هر دو فصل اخیر در همان مرحله گروهی از لیگ قهرمانان حذف شده، امشب نیز شروع چندان خوبی در این رقابت ها نداشت و با گل دقیقه 90 روملو لوکاکو از شکست فرار کرد.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیق پنج و با حرکت ایوان پریشیچ از سمت چپ می توانست به گل برسد، اما توپ از روملو لوکاکو گذشت و ضربه متئو دارمیان نیز راهی به دروازه نیافت.

در دقیقه 20 بود که اینتر روی پاس به بیرون متئو دارمیان فرصت خوبی برای باز کردن دروازه گلادباخ داشت، اما ضربه کریستن اریکسن به مدافعان حریف برخورد کرد.

در اواخر نیمه اول الکسیس سانچس با پاسی تماشایی فرصت خوبی را برای گلزنی روملو لوکاکو فراهم کرد، اما ضربه این مهاجم بلژیکی با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و در نیمه ای که اینتر تنها یک شوت در چارچوب داشت و این اتفاق حتی یک بار هم برای گلادباخ رخ نداد، دو تیم با قبول تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینتر 2 - 2 گلادباخ؛ فرار از شکست در دقیقه 90

اینتر 2 - 2 گلادباخ؛ فرار از شکست در دقیقه 90