مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 20:152020-10-21پزشكي

محدودیت های کرونایی در البرز برای چهارمین هفته متوالی تمدید شد


جانشین ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان البرز با اشاره به وضعیت قرمز استان و روند افزایشی بیماری از تمدید محدودیت های کرونایی در استان به مدت یک هفته دیگر خبر داد.

- ایسنا/البرز جانشین ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان البرز با اشاره به وضعیت قرمز استان و روند افزایشی بیماری از تمدید محدودیت های کرونایی در استان به مدت یک هفته دیگر خبر داد.

علی درویش پور شامگاه چهارشنبه 30 مهرماه گفت: تمامی بیمارستان ها با حداکثر ظرفیت فعالیت می کنند و پرستاران، پزشکان و سایر زحمت کشان کادر بهداشت و درمان استان خالصانه و با تلاش شبانه روزی مشغول خدمت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به آمار بالای مبتلایان و درخواست استاندار محترم از وزیر محترم کشور محدودیت ها در استان از سوم تا نهم آبان تمدید شد.

جانشین ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا با توجه به روند افزایشی بیماری گفت: از تمام گروه ها از جمله اصناف، کارمندان و سایر عموم مردم می خواهیم که ضمن استفاده از ماسک به عنوان بهترین گزینه در کنترل شیوع بیماری، تمامی پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به تلاش شبانه روزی کادر بهداشت و درمان از زحمات پرستاران و پزشکان و دیگر عوامل تقدیر و تشکر نموده و از همه مردم خواست تا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های کرونایی در البرز برای چهارمین هفته متوالی تمدید شد

محدودیت های کرونایی در البرز برای چهارمین هفته متوالی تمدید شد