مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 18:452020-10-21پزشكي

بیماران کرونایی در استان تهران امروز از مرز 6 هزار تخت گذشت


فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: به نظر می رسد که ما نیازمند مداخلات جدی تر و با دامنه و عمق بیشتری هستیم و شرایطی که در شهر می بینیم چندان تفاوتی با قبل از محدودیت ها ندارد و نشان می دهد این محدودیت ها تاثیر چندانی در تغییر فرایند و روند کاهش بیماری کرونا ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی افزود: به همین دلیل ما در حال بررسی این موضوع هستیم که چه محدودیت هایی در این زمینه مورد اعمال قرار بگیرد.

زالی با بیان اینکه حدود 42 درصد بیماران کرونایی بدحال کشور در تهران مراقبت های درمانی را دریافت می کنند، بر لزوم اعمال محدودیت های بیشتر و عمیق تری در استان تهران تاکید کرد.

وی درباره وضعت کرونای تهران توضیح داد: در 24 ساعت گذشته بالغ بر 852 بیمار جدید با تشخیص کرونا بستری شده اند که سهم بیمارانی که به خاطر وخامت حالشان نیاز به بخش مراقبت های ویژه داشته اند بالغ بر 1700 بیمار بوده است.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران افزود: متاسفانه تعداد تخت های اشغال شده برای بیماران کرونایی در استان تهران امروز از مرز 6 هزار تخت گذشت و قریب به 6هزار و 10 بیمار در تخت های تخصیص یافته به بیماران کرونایی بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران کرونایی در استان تهران امروز از مرز 6 هزار تخت گذشت

بیماران کرونایی در استان تهران امروز از مرز 6 هزار تخت گذشت