مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 17:552020-10-21اجتماعي

لزوم افزایش آموزش های فنی و حرفه ای به محصلان


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: امروز باید 50 درصد آموزش ها در آموزش وپرورش و 30 درصد آموزش ها در مراکز آموزش عالی باید به سمت مهارت آموزی سوق داده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، علی اوسط هاشمی در نشست هم اندیشی بخش خصوصی و مدیران شورای هماهنگی این استان بابیان اینکه جهش تولید درگرو جهش مهارت است، اظهار کرد: سازمان فنی و حرفه ای کشور به ایجاد دپارتمان های تخصصی و پیوست مهارت در مراکز کارگاهی و شرکت شهرک های صنعتی تاکید دارد.

وی تقاضامحوری را برای تربیت نیروی انسانی را الزامی دانست و همچنین بر سنجش مهارت و دستیابی به گواهینامه مهارت توسط نیروی انسانی تاکید کرد و افزود: کسب مهارت باید در ضمن کار و همیشگی باشد.

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تأکید کرد: امروز باید 50 درصد آموزش ها در آموزش وپرورش و 30 درصد آموزش ها در مراکز آموزش عالی باید به سمت مهارت آموزی سوق داده شود.

  وی با تأکید بر اینکه فاصله مهارت با صنعت باید به حداقل برسد و حداکثر زمینه ارتقا مهارت در استان فراهم شود، افزود: تفکر ارتقا سطح مهارت باید در جامعه نهادینه شود.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید بر مدرک گرایی را موجب کاهش ارزش مهارت در جامعه دانست و گفت: امروز باید به توانمندی ها فک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش آموزش های فنی و حرفه ای به محصلان

لزوم افزایش آموزش های فنی و حرفه ای به محصلان