مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 16:352020-10-21اجتماعي

لزوم ساماندهی و پاکسازی رودخانه بالیقلو چای اردبیل


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردبیل گفت: با توجه به این که رودخانه بالیقلو چای اردبیل تقریبا به طول 7 کیلومتر از داخل شهر اردبیل عبور می کند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، فاضل عبدی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات بهداشتی و زیست محیطی رودخانه بالیقلو چای اردبیل اظهار کرد: با توجه به این که رودخانه بالیقلو چای اردبیل تقریبا به طول 7 کیلومتر از داخل شهر اردبیل عبور می کند، ساماندهی و پاکسازی این رودخانه اهمیت ویژه ای دارد.

وی افزود: همچنین باید به موضوع حق آبه زیست محیطی و نیاز زیستی رودخانه بالیقلو چای اردبیل برای استفاده همه آبزیان این رودخانه طبق آیین نامه جلوگیری از تخریب و آلودگی غیر قابل جبران تالاب ها توجه شود.

شرکت آب منطقه ای به حق آبه و نیاز زیستی بالیقلو چای توجه کند رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اردبیل ادامه داد: مطابق این آیین نامه حق آبه تالاب ها و اکوسیستم های آبی دارای اولویت است که در این راستا باید شرکت آب منطقه ای اردبیل به این موضوع مهم در تأمین نیاز زیستی این رودخانه توجه کند.

عبدی بیان کرد: با توجه به وجود مصوباتی درباره ساماندهی و تخصیص حق آبه رودخانه بالیقلو چای، پیگیر اجرای کامل این مصوبات هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ساماندهی و پاکسازی رودخانه بالیقلو چای اردبیل

لزوم ساماندهی و پاکسازی رودخانه بالیقلو چای اردبیل