مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 16:102020-10-21اجتماعي

افتتاح7 فضای ورزشی در مدارس زنجان


معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از افتتاح هفت فضای ورزشی در مدارس زنجان همزمان با هفته تربیت بدنی خبر داد.

- ذبیح الله تاراسی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: آموزش معلمان تربیت بدنی در مدارس به واسطه ویژگی های متفاوت درس تربیت جسمانی، پیشگیری از افزایش وزن و چاقی دانش آموزان و همچنین مداخله هوشمندانه در راستای کنترل تبعات و پیامدهای منفی ناشی از قرنطینه خانگی بسیار حائز اهمیت است.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه آموزش مجازی تربیت بدنی در چهار بخش انجام می شود، اضافه کرد: بخش مهارت های انفرادی، آمادگی جسمانی، دانشی و شناخت موضوعات مربوط به زندگی فعال با تاکید بر تکالیف پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان از بخش های این مهارت است.

وی با بیان اینکه آموزش ها به صورت آفلاین و آنلاین در شبکه شاد به صورت کلاسی برگزار می شود، خاطر نشان کرد: پس از آموزش، بازخورد از دانش آموزان توسط معلم گرفته می شود و در همین راستا تولید محتوا بر اساس کتاب راهنمای تربیت بدنی از طریق معلم تربیت بدنی انجام و در شبکه شاد بارگذاری می شود.

تاراسی با اشاره به اینکه استان زنجان به عنوان دبیرخانه کشوری پروژه ملی رشته بدمینتون انتخاب شده است، خاطر نشان کرد: فیلم آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح7 فضای ورزشی در مدارس زنجان

افتتاح7 فضای ورزشی در مدارس زنجان