مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 15:552020-10-21اجتماعي

40 هزار کودک و نوجوان تحت پوشش فعالیت های کانون پرورش فکری لرستان


مدیرکل کانون لرستان از آغاز فعالیت کارگاه های تخصصی، حال خوش زندگی، قصه گویی، کاردستی، نقاشی، سرود، شعر و داستان نویسی ویژه ترم پاییزه به صورت آنلاین در استان خبرداد و گفت: - ایسنا/لرستان مدیرکل کانون لرستان از آغاز فعالیت کارگاه های تخصصی، حال خوش زندگی، قصه گویی، کاردستی، نقاشی، سرود، شعر و داستان نویسی ویژه ترم پاییزه به صورت آنلاین در استان خبرداد و گفت: بیش از 40 هزار کودک و نوجوان تحت پوشش فعالیت های کانون قرار دارند.

محمدجواد محمدی امروز 30 مهرماه از آغاز کارگاه های تخصصی ویژه فصل پاییز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خبر داد و اظهار کرد: این کارگاه های تخصصی از هفته جاری به صورت برخط(آنلاین) در زمینه های فرهنگی، هنری و ادبی کار خود را آغاز کردند.

وی تصریح کرد: در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان با توجه به بالا بردن سطح کمی و کیفی، تعداد 10 کارگاه مجازی برای ترم پاییز تدارک دیده شده است که کودکان و نوجوانان چهار تا 17 ساله از این کارگاه ها بهره مند می شوند.

محمدی با بیان این که کارگاه های برخط پاییز در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته پیش بینی شده اند که با تقسیم بندی جدید، گروه های سنی نوباوه، نوخوان، نونهال، نونگاه و نوجوان را شامل می شود، افزود: کارگاه تخصصی، حال خوش زندگی، قصه گویی، کاردستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 هزار کودک و نوجوان تحت پوشش فعالیت های کانون پرورش فکری لرستان

40 هزار کودک و نوجوان تحت پوشش فعالیت های کانون پرورش فکری لرستان