مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 13:002020-10-21اقتصادي

کاهش قیمت مرغ طی روزهای آینده در کهگیلویه و بویراحمد/ افزایش قیمت میوه


مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از کاهش قیمت مرغ طی روزهای آینده در استان خبر داد و گفت: از مرغداری های استان مرغ دولتی تحویل خواهیم گرفت و میزان تولید مرغ استان را در عرضه قرار می دهیم.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از کاهش قیمت مرغ طی روزهای آینده در استان خبر داد و گفت: از مرغداری های استان مرغ دولتی تحویل خواهیم گرفت و میزان تولید مرغ استان را در عرضه قرار می دهیم.

“براتعلی صالحی” در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: متاسفانه ظرف چند روز گذشته تغییر قیمتی میوه را به جهت نبود میدان میوه و تره بار در مرکز استان شاهد بودیم که این قیمت ها برگرفته از میدان میوه و تره بار استان فارس است و نوسان قیمت از جمله در بحث گوجه فرنگی، پیاز و موز رو به بالا بود.

وی تصریح کرد: بخشی از میوه ها را افزایش قیمت داشتیم که طبق بررسی هایی که انجام شد بخشی از این افزایش قیمت قانونی بوده است به طور مثال گوجه فرنگی که تا 8 هزار تومان در میدان میوه خریداری شده بود می طلبید که 9 هزار تومان تا 9 هزار و 500 در مغازه به فروش برسد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بخشی دیگر از این افزایش قیمت ها که در بحث سوداگری و تخلف بوده را بررسی کردیم و این بررسی ها باعث شد که کاهش قیمت را داشته باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش قیمت مرغ طی روزهای آینده در کهگیلویه و بویراحمد/ افزایش قیمت میوه

کاهش قیمت مرغ طی روزهای آینده در کهگیلویه و بویراحمد/ افزایش قیمت میوه