مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 12:102020-10-21پزشكي

کرونا همچنان در فارس جان می گیرد


کروناویروس که طی 2 ماه اخیر، با استفاده از کاهش افت سطح رعایت شیوه نامه های بهداشتی، جانی تازه گرفته و تهاجمی تر شده است، همچنان در استان فارس جان بیماران را می گیرد.

- ایسنا/فارس کروناویروس که طی 2 ماه اخیر، با استفاده از کاهش افت سطح رعایت شیوه نامه های بهداشتی، جانی تازه گرفته و تهاجمی تر شده است، همچنان در استان فارس جان بیماران را می گیرد.

استان فارس که به اقرار وزیر و دیگر مسئولان عالیرتبه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در زمینه اجرای برنامه های پیشگیری از ابتلا به کرونا و ارائه خدمات درمانی به مبتلایان این بیماری و رعایت پروتکل ها جایگاه مناسبی را در کشور داشت، طی 2 هفته اخیر شاهد رشد نگران کننده تعداد بیماران، بیماران بدحال و مرگ ناشی از کووید19 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگرچه وضعیت استان فارس همچنان نارنجی بوده و در منطقه هشدار قرار دارد اما بیم قرمز شدن کامل این استان به واسطه کاهش سطح حساسیت ها نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، مسئولان را به شدت نگران کرده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز چهارشنبه 30 مهر، در جمع خبرنگاران گفت: براساس آخرین آمارهای مربوط به کروناویروس در استان فارس، هم اکنون 179 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا همچنان در فارس جان می گیرد

کرونا همچنان در فارس جان می گیرد