مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 11:152020-10-21دانش

مهلت ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه رازی فردا، یکم آبان ماه پایان می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه در اطلاعیه ای آخرین جزییات ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری بر اساس سوابق تحصیلی سال 1399 را اعلام کرد و بر اساس آن، - معاونت آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه در اطلاعیه ای اعلام کرد که مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری بر اساس سوابق تحصیلی سال 1399 این دانشگاه فردا، یکم آبان ماه پایان می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی دانشگاه رازی کرمانشاه در اطلاعیه ای آخرین جزییات ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری بر اساس سوابق تحصیلی سال 1399 را اعلام کرد و بر اساس آن، ثبت نام به صورت غیرحضوری انجام می گیرد و شامل دو مرحله اینترنتی و ارسال پستی مدارک می شود و عدم انجام هر مرحله به منزله انصراف از تحصیل است.

طبق این اطلاعیه، پذیرفته شدگان دانشگاه رازی فقط تا فردا، 1 آبان ماه فرصت دارند با ورود به سامانه گلستان به نشانی https://Golestan.

razi.

ac.

ir نسبت به ثبت نام اولیه و درج اطلاعات و اسکن مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

همچنین، پذیرفته شدگان پس از انجام ثبت نام اینترنتی تا 5 آبان ماه فرصت دارند از طریق پست پیشتاز نسبت به ارسال مدارک و مستندات تحصیلی خود به نشانی پستی دانشگاه رازی (اداره ثبت نام و پذیرش سازمان مرکزی) اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه رازی فردا، یکم آبان ماه پایان می یابد

مهلت ثبت نام ورودی های جدید دانشگاه رازی فردا، یکم آبان ماه پایان می یابد