مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 11:102020-10-21فناوري

تکمیل پوشش همراه اول در سواحل مکران در محدوده هرمزگان


مدیرمخابرات منطقه هرمزگان از تکمیل پوشش همراه اول در سواحل مکران در محدوده استان هرمزگان از روستاهای ساحلی شرق بندرعباس تا لیردف جاسک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر یگانه اظهار کرد: طی دو ساله اخیر با پیگیری های شخص وزیر ارتباطات و استاندار هرمزگان و با همتی بلند از سوی کارکنان همراه اول در استان هرمزگان، پوشش تلفن همراه در سواحل مکران از روستاهای ساحلی شرق بندرعباس تا لیردف جاسک تکمیل شده است.

وی گفت: بسیاری از سایت های جدید ایجاد شده در سواحل مکران در محدوده استان هرمزگان از نسل سوم و یا چهارم ارتباطی هستند که امکان بهره مندی مردم مناطق عمدتا روستایی این محدوده از اینترنت پرسرعت را نیز فراهم آورده اند.

به گفته مدیر مخابرات منطقه هرمزگان، در سه ساله اخیر به اندازه کل تاریخ ارتباطات همراه در استان هرمزگان، تکنولوژی جدید در شهرها و روستاهای استان ایجاد شده به طوری که کل تکنولوژی های ارتباطی در استان در سال 97 معادل 950 سایت بود اما اکنون بیش از 2100 سایت ارتباطی در استان داریم.

یگانه از دستورات اخیر وزیر ارتباطات در اختصاص بیش از 220 کیلومتر فیبرنوری به هرمزگان به منظور استفاده در توسعه شبکه ارتباطی بشاگرد و بخش احمدی نیز تقدیر کرد و عنوان داشت: تا پیش از پایان سال این فیبرها در این دو منطقه عملیاتی خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پوشش همراه اول در سواحل مکران در محدوده هرمزگان

تکمیل پوشش همراه اول در سواحل مکران در محدوده هرمزگان