مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 08:102020-10-21بين الملل

دیدار وزیر دفاع کره جنوبی با فرمانده نیروهای آمریکایی


وزیر دفاع کره جنوبی و فرماندهی آمریکا در هند-پاسیفیک دیدار کرد و به بررسی اوضاع امنیتی در شبه جزیره کره پرداختند و قول دادند تا همکاری و آمادگی مشترک و قوی در حمایت از دیپلماسی برای خلع سلاح اتمی کره شمالی داشته باشند.

- وزیر دفاع کره جنوبی و فرماندهی آمریکا در هند-پاسیفیک دیدار کرد و به بررسی اوضاع امنیتی در شبه جزیره کره پرداختند و قول دادند تا همکاری و آمادگی مشترک و قوی در حمایت از دیپلماسی برای خلع سلاح اتمی کره شمالی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری یونهاپ، آدمیرال فیل دیویدسون، فرماندهی آمریکا در منطقه هند-پاسیفیک روز دوشنبه برای یک سفر دو روزه و در بخشی از سفر آسیایی خود وارد کره جنوبی شد.

وی در جریان این سفر با سو ووک، وزیر دفاع کره جنوبی دیدار کرده و دو طرف به تبادل نقش فرماندهی آمریکا در منطقه با هدف تکمیل فرآیند خلع سلاح اتمی شبه جزیره کره، برقراری یک صلح دائمی و توافق برای یک موضع قوی دفاعی مشترک برای حمایت نظامی از اقدامات دیپلماتیک دو کشور اشاره کردند.

گمان می رود که کره شمالی به توسعه ظرفیت های اتمی و موشکی خود در بحبوحه توقف مذاکرات خلع سلاح اتمی با آمریکا ادامه می دهد.

وزارت دفاع کره جنوبی همچنین در بیانیه ای اعلام کرد: وزیر دفاع کره جنوبی و فرماندهی آمریکا در منطقه هند-پاسیفیک همچنین به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیر دفاع کره جنوبی با فرمانده نیروهای آمریکایی

دیدار وزیر دفاع کره جنوبی با فرمانده نیروهای آمریکایی