مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:502020-10-21بين الملل

باکو ادعای ایروان درباره سرنگونی جنگنده آذربایجانی را تکذیب کرد


به دنبال ادعای سخنگوی وزارت دفاع ارمنستان درباره ساقط شدن یک جنگنده جمهوری آذربایجان در منطقه قره باغ کوهستانی، باکو این ادعا را تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، همزمان با سفر وزیر خارجه ارمنستان به مسکو پیش از دیدار روز جمعه او با همتای ، سخنگوی وزارت دفاع ارمنستان در فیسبوک خود مدعی شده که ساعت 08:30 صبح امروز نیروهای پدافند هوایی ناگورنو قره باغ (منطقه قره باغ کوهستانی) یک جنگنده کشور متخاصم را سرنگون کردند به گزارش سایت قطره و به نقل ازاین پایگاه خبری ارمنستانی،   شوشان استپانیان افزود: اوضاع (تنشها و درگیری ها) تقریبا باثبات اما پر فشار است .

ادعای این مقام ارمنستانی و رسانه های این کشور بلافاصله با واکنش جمهوری آذربایجان مواجه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک، وزارت دفاع جمهوری آذربایجان هر گونه ساقط شدن جنگنده این کشور توسط پدافند هوایی نیروهای وابسته به ارمنستان در قره باغ کوهستانی را تکذیب کرد.

همزمان با این تحولات میدانی، زهراب مناتساکانیان وزیر خارجه ارمنستان خود را به مسکو رانده تا در یک سفر کوتاه کاری به روسیه، با همتای روس خود دیدار کند.

سخنگوی وزارت خارجه ارمنستان اعلام کرد، انتظار می رود دیدار با وزیر خارجه روسیه انجام شود و دستور کار این دیدار، درباره وضعیت در مناقشه ناگورنو قره باغ و اجرای توافقات آتش بس (با جم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باکو ادعای ایروان درباره سرنگونی جنگنده آذربایجانی را تکذیب کرد

باکو ادعای ایروان درباره سرنگونی جنگنده آذربایجانی را تکذیب کرد