مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 مهر 1399 ساعت 07:202020-10-21سياسي

هیچ برنامه حضوری در مساجد کردستان در هفته وحدت برگزار نمی شود


مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: وحدت نقطه بسیار استراتژیک برای کشور است که باید برای تحقق آن که خواسته رهبری و دلسوزان مملکت است هزینه های زیادی شود و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرد.

- حجت الاسلام منتظری امروز چهارشنبه (30 مهرماه) در نشست با خبرنگاران که به مناسبت هفته وحدت برگزار شد اظهار کرد: اگر رفتار دولتمردان شبیه پیامبر باشد شاید بتوان آن را برای تمام جامعه الگوسازی کرد و جامعه را به سمت بهبود سوق داد.

وی افزود: متاسفانه در زمان کنونی رفتارها در جامعه بر خلاف سیرت پیامبر است و نشانی از صبر و ایمان پیامبر در راهبردها وجود ندارد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور عنوان کرد: پیامبر در دعوت به حق و حقیقت در مقابل جاهلیت آن زمان هیچ وقت دچار ضعف و تشویش نشد و زندگی نامناسب و جاهل عرب ها را به اسلام دعوت کرد و با تکرار پیام حق آن را تبیین کرد و توانست دنیا را به اسلام گرایش دهد.

وی بیان کرد: تشکیل حکومت اسلامی توسط پیامبر در شرایط سختی صورت گرفت و قرار گرفتن در شرایط بد اقتصادی آن زمان می تواند الگوی مناسبی برای شرایط اقتصادی امروز باشد.

حجت الاسلام منتظری افزود: برای حل مشکلات جامعه امروز باید همچون پیامبر بر ایمان و حق پایدار باشیم و از هدف خود دست بر نداریم و با پیروی از سیرت پیامبر و مدیریت مناسب مشکلات مردم را حل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ برنامه حضوری در مساجد کردستان در هفته وحدت برگزار نمی شود

هیچ برنامه حضوری در مساجد کردستان در هفته وحدت برگزار نمی شود